فاطمه گلستانی نیا، رییس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال که در کارگروه وی ای آر نیز نقش قائم مقام راهبردی و مسئول امور حقوقی و قرارداد ها را داشت، اواخر مهر ماه درست بعد از بازی ایران و کره جنوبی، خیلی بی سر و صدا از تشکیلات فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد